5 תשובות
לא זה דווקא נחמד :)
כן, אף פעם לא העלתי למישהו
אני שולח רק בפרטי, יותר מכבד לדעתי
יש אנשים שמעלים סתם כדי שיראו שיש להם חברים (לא כולם כן?)
אני שולח רק בפרטי, יותר מכבד לדעתי
יש אנשים שמעלים סתם כדי שיראו שיש להם חברים (לא כולם כן?)
לא
אני לא אוהבת שעושים את זה
זה טיפשי לדעתי
זה טיפשי לדעתי
באותו הנושא: