5 תשובות
לא, להוקיר תודה זה בסדר גמור
לא זה ממש נחמד מצידך
כן קצת
כן טיפשי לדעתי
שואל השאלה:
אז להפסיק? או לחכות להגיע למורה הנוכחית
אז להפסיק? או לחכות להגיע למורה הנוכחית
אנונימית
באותו הנושא: