התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על זה שבעבר קמתי מאוחר ולא ידעתי שיש בגרות באיזה יום והמורה התקשרה אליי בצרחות ושאלה איפה אני
וכשאמרתי שרק עכשיו התעוררתי היא שלחה את היועצת לאסוף אותי? חושבים שזה מעשה יוצא דופן?
26 בספטמבר 2020, 13:16
מורים
בגרות
שינה
2 תשובות
כן
רואים שבבית ספר שלכם אכפת מהתלמידים.
ג
גם זה יעבור.
כן רואים שאכפת לה
ש
שואלת אנונימית 4
באותו הנושא:
קמתי בעשר בבוקר זה מאוחר ?
קמתי ממש מאוחר וגיליתי שפיספסתי איזה 9 זומים
קמתי מאוחר, כדאי ללכת לשעה השנייה או להשאר בבית?
אני קמתי מאוחר, מה לכתוב בפתק שיתן לי איחור מוצדק?
קמתי מאוחר והבית ספר כבר התחיל...
בקושי ישנתי בלילה והלימודים שלי התחילו בשמונה. קמתי מבמיטה קצת מאוחר וניסיתי להספיק אבל ידעתי שאאחר אז החלטתי לא ללכת.
אני הולכת לישון ממש מאוחר וקמה ממש מאוחר מה לעשות?
שומעים קמתי עכשיו כי ישנתי מאוחר אז עדיף לא לאכול נכון?
אם קמתי מאוחר המחנכת אמרה לי לבוא מהר ואני לא אבוא זה יהיה ממש נורא?
קמתי מאוחר אני עייפה מתה ורק רוצה לישון
דחוף פספתי שיעור נהגיה עכשיו בטעות כי קמתי מאוחר מה אני אומרת למורה נהיגה??