4 תשובות
שואל השאלה:
באימייל אומשהו
באימייל אומשהו
אנונימית
אפשר גם לעשות שם את הבדיקה. אני עשיתי בצו ראשון.
ואפשר לשלוח במייל או לעלות לאתר.
ואפשר לשלוח במייל או לעלות לאתר.
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל כבר עשיתי ברופא זה מה שהיה נשאר לי לעשות לא יכולתי בצו הייתי במחזור
ואני צריכה לשלוח הם יראו את זה או שלא?כי שמעתי שסגור
כן אני יודעת אבל כבר עשיתי ברופא זה מה שהיה נשאר לי לעשות לא יכולתי בצו הייתי במחזור
ואני צריכה לשלוח הם יראו את זה או שלא?כי שמעתי שסגור
אנונימית
תשלחי, הם יעברו על המיילים אחרי שהם יחזרו לפעילות.
באותו הנושא: