6 תשובות
שלום היי אני פה
אנונימית
^ אבל כאן זה לא השערות ("אני חושב"), כאן יש ראיות לדברים...
אנונימי
היי אני פה
אנונימית
אני. בגלל שהוא בונה חופשי בדרגה 33, וזה סגידה לשטן ועבודה זרה. כת שמורדת באלוקים.

https://www.youtube.com/watch?v=3xmwg4skspi

https://www.youtube.com/watch?v=cmiwgnvldyy

^ כאן תשמעו שהוא מדבר על "סדר עולמי חדש" (יחד עם מנהגים אחרים שגם הם בונים חופשיים).

זה החלום של אילומינטי והבונים החופשיים לעשות סדר עולמי חדש... כמו שהיה לפני שה' הפיץ אותם בעולם אחרי שהם בנו מגדל בבל.
אנונימי