6 תשובות
כן האמת שאני לא מתחברת בכלל.
גם מאמי זה דוחה.
גם מאמי זה דוחה.
גברת תתחילי להירגע, אני אומר להרבה מהילדות שאני מתחיל איתן כפרה ונשמה והן אוהבות. כנראה שהבעיה רק בך.
יחח יאו תאמיני לי שאת לא היחידה
כל כך גם לי
יואו בול אני
כמישהו אומר לי כפרה אני כזה ביי
כמישהו אומר לי כפרה אני כזה ביי
יואו לגמרי אני לא סובלת את כל הכינויים האלה מאמי בייב בייבי חיים שלי כל אלה פשוט לא!
אנונימית
באותו הנושא: