8 תשובות
להתחיל לשאול אותו אם הוא צריך עזרה ושאת יכולה לעזור לו להתאלקם
בשפה אם תרצי..
שואל השאלה:
כן אני אבל יכולה להתבלבל שאני מדברת איתו
בדיוק כמו שהיית מתחילה שיחה עם כל אחד אחר
מה זה קשור לרוסית
דבר ראשון כשאתם מדברים תגידי לו שהרוסית שלך לא משהו
ובכללי פשוט תשאלי אם הוא צריך עזרה בלהבין את המורה או שתשאלי מאיפה הוא הגיע ולמה וזה
שואל השאלה:
about a girl הוא מדבר רק רוסית וממש קצת עברית
אמרת שאת יודעת רוסית חלקית, אז אני מניחה שיש לך רוסית בסיסית בשביל להתחיל שיחה לא? גם אם תהיה תקיעות בשפה זה לא אמור להוות מכשול, את יכולה לציין את זה בפניו שאת לא יודעת מאה אחוז ושאת רוצה להכיר וזהו הוא יבין, אל תחשבי על זה יותר מדי.
את יכולה להגיד לו ברוסית
"אם אתה לא כל כך מבין את המורה אני יכולה לעזור לך" תתני לו חיוך נחמד וניראה לי שזה יעבוד..
את יכולה ללמוד כמה מילים בסיסיות ברוסית לשיחה וככה לנסות לתקשר איתו או גם דרך גוגל תרגם :) ולאט לאט הוא גם יילמד עברית