6 תשובות
תלכי למאלף אחר
בדרך כלל לא עושים ככה לכלבים במקסימום נותנים להם מכה קטנה באף אם הם עושים משהו לא בסדר
השיטה לאילוף כלבים היא להסתכל להם בעיניים ושהם יסתכלו בשלך. הם צריכים להבין שאת מנסה לדבר איתם ולעשות אינטראקציה כלשהי איתם.
איך עושים את זה? לוקחים חטיף של הכלב (או עוגיות פתיבר, או כל דבר שהוא אוהב לאכול) ומחזיקים את זה מולו אבל לא נותנים לו לקחת, מנסים להגיד לו שיסתכל לכם בעיניים ולכוון/להחזיק את הראש שלהם ככה שהם יהיו כלפיכם ויהיה להם נוח להסתכל עליכם.
כשהוא מסתכל עליכם למשך כמה שניות-חצי דקה נותנים לו את החטיף ואומרים לו איזה מילה טובה שישמח:)
חוזרים על זה כמה פעמים ומשם אותו הדבר ללתת יד/להתגלגל/ללכת איתכם.
כמובן כמובן שעושים את הכל ברוגע ובסבלנות בלי לחץ ובלי צעקות:)
אני לא מאלפת ולא מומחית ולא כלום, מתבססת אל ורק על השיטה שהמאלפת שהייתה אצלנו לימדה אותנו, ואיתה לימדנו את הכלבה שלנו לעשות כל מיני "תרגילונים" ושהיא תקשיב לנו:)
אם יש לך שאלה כלשהי מוזמנת לפנות בפרטי
שואל השאלה:
אני מרגישה כל כך רע עם עצמי שנתתי לו לעשות לה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות3>
אנונימית
יאו תלכו למאלף אחר
אני הייתי הולכת למישהו אחר אמאל'ה