4 תשובות
שואל השאלה:
אוף שנאת חינם זה כל כך נוראי.. הלוואי אנשים ינסו קצת להבין את האנשים ולדעת שצריך לכבד כל בן אדם
אנונימית
אני מניחה שזה עניין של אגו/תחרויות.
את צודקת