4 תשובות
שואל השאלה:
אוף שנאת חינם זה כל כך נוראי.. הלוואי אנשים ינסו קצת להבין את האנשים ולדעת שצריך לכבד כל בן אדם
אוף שנאת חינם זה כל כך נוראי.. הלוואי אנשים ינסו קצת להבין את האנשים ולדעת שצריך לכבד כל בן אדם
אנונימית
אני מניחה שזה עניין של אגו/תחרויות.
את צודקת
מסכימה
באותו הנושא: