9 תשובות
יש סוג של וויכוח כזה של הקורונה שזה נועד להוריד את אוכלוסיית העולם או משהו כזה.. חלק חושבים שזה אמיתי וחלק לא
שאם נעשה מעשים רעים אז החיים יחזירו לנו דברים רעים.. קארמה
שואל השאלה:
יפה מאוד!
יש לכם עוד רעיונות?
אנונימית
יש אנשים שמאמינים שכל הגרמנים הם נאצים ויש שלא
אני
אה אופס, עכשיו ראיתי שכתבת חוץ מחיים אחרים וכל זה
שיש חיים אחרים
שיש יקומים אחרים ועולמות אחרים..
חייזרים