5 תשובות
מקווה שאתה בסדר ולא נורא תמשיך הלאה עוד תמצא אצד חדש יותר טוב
הכל לטובה בסופו של דבר והכל יסתדר, אם את רוצה לדבר אני פה :)
גם אני:(
אני לא יודעת למה.. ואיך דבר כזה קרה.. ואני הכי מבינה אותך שיש וזה ככה ורק שתדעי שאם היה לו כל כך קל לצאת לך מהחיים את באמת לא היית צריכה אותו אבל סוו דיי לחשוב על המתים אני ממש אשמח אם תדברי איתיי בפרטי אני גם נחמדה חחח
יהיה בסדר הכול יעבור גם עם זה קשה אני מבטיחה
ולמה ניתקתם קשר עם מותר לי לשאול?