6 תשובות
אני פה אם את צריכה לדבר
יגיע לך מישהו יותר טוב אבל זה יהיה מבאס לבנתיים
כנראה שזה לא זה, אני כאן אם את רוצה לדבר או סתם שאעודד אותך.
אופ אני מבינה אותך
תנסי כמה שפחות לחשוב עליו
תעסיקי את עצמך בדברים אחרים
הזמן עושה את שלו..
תנסי כמה שפחות לחשוב עליו
תעסיקי את עצמך בדברים אחרים
הזמן עושה את שלו..
אז מגיע לך מישהו הרב יותר טוב ואת לא צריכה אוצו בחיים שלך וכנרא שיש סיבה טובה לזה שניתקתם קשר
גם אני ניתקתי איתו קשר, מישהו שאהבתי, אולי עדין אוהבת
עדין בניתוק הןא קצת לא הכי מודע לזה כרגע אבל אנחנו ככה כבר שבועיים אז מוזמנת לפרוק ולשתף ❤
עדין בניתוק הןא קצת לא הכי מודע לזה כרגע אבל אנחנו ככה כבר שבועיים אז מוזמנת לפרוק ולשתף ❤
באותו הנושא: