2 תשובות
האמת שכן, הכנתי פנקייקים מקמח כוסמין כשבמתכון היה כתוב קמח לבן, יצא מדהים
כן בהחלט, לפני שהביאו לנו את שאר הקמחים היה רק קמח רגיל לבן. בכלל עם קמח כוסמין צריך לדעת לעבוד, הוא מאד דביק ולא קל איתו, כך שקמח רגיל או מלא ממש בסדר .