התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני אתחיל ללמוד לבגרויות רק בכיתות יא-יב בהיסטוריה, אזרחות, ותנ"ך?
24 בספטמבר 2020, 13:41
היסטוריה
בחינת בגרות
הכנה למבחנים
זיכרון
לימוד למבחן
2 תשובות
כן ברור
E
Emro
כן, יש לנו השנה בגרות חורף באזרחות ורק השנה התחלנו ללמוד אזרחות
א
אנונימית3123
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני אתחיל להרגיש מאוהבת כשאני אשמע שיר מסויים?
הגיוני שאם אני בחרדה ממשהו אני אתחיל לדמיין שיש לי את זה? כאילו נגיד אני בחרדה מהתקפי לב, הגיוני שאני אתחיל לדמיין
זה הגיוני שאני מצליח ללמוד שפת תוכנה מאוד מהר?
הגיוני שרק בשיעור 21 אתחיל ללמוד חניות?
איך זה הגיוני שאני לא מצליחה ללמוד מילים של שירים בגרמנית?
הגיוני שאני בת 20 ואני לא יודעת מה אני רוצה ללמוד ?
זה הגיוני שאני בן 17 ואני לא רוצה ללמוד נהיגה?
זה הגיוני שכתוב לי במערכת שעות של י' שאני יכולה ללמוד אפילו 12 שעות ביום אחד???????
הגיוני שרק בשיעור 23 (שיעור הבא) אני אתחיל ללמוד חניות? נוהגת על אוטומט
הגיוני שאני מתחילה ללמוד ב7:10
זה הגיוני שאני מנסה בכל הכוח ללמוד צרפתית