התחברות
הרשמה
מה זה lble בדיסקורד? זה עם הירח
23 בספטמבר 2020, 23:51
דיסקורד
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני משועמם. אז מי משתמש כאן בדיסקורד?
אחרי כמה זמן בדיסקורד זה הופך ממחובר לשינה (ירח כזה), וכמה זמן מהירח הזה למנותק?
איך בדיסקורד אפשר להראוצ את המסך שלי במקום אותי?
סתם שאלה למי יש דיסקורד ורוצה לדבר דרך אגב שם בדיסקורד #2752
מה הנקודה הצהובה אומרת בדיסקורד?
מה זה כשמישהו שם ירח בדיסקורד?
מה זה ירח בדיסקורד?
מה דעתכם על בן אדם שמשתמש בסקייפ במקום בדיסקורד?
אתם משתמשים בדיסקורד? זה שימושי?
תגידו, יש קבוצות של אנשים מסטיפס גם בדיסקורד?
אתם בסרבר של סטיפס בדיסקורד?