10 תשובות
שואל השאלה:
ואני גם רוצה להגיד תודה לצוות שתירגםם
אני לא יכולה להגיב ביוטיוב מאיזשהי סיבה

תדליקו את הכתובות על עברית
הייתי רוצה לשמוע אותם אבל אני לא סובל קוריאנית זה נוראי
זה פשוט מגעיל אלוהים סליחה שאני מזלזל אבל זאת שפה לא כיפית בכלל
שואל השאלה:
אוקיי זה טעם שלך הכל טוב
אני פשוט לא אוהבת שיורדים עליהם בלי סיבה אבל את פשוט לא אוהבת את השפה וזה סבבה
שואל השאלה:
^^זה לא מבוים הם כולם חשבו וכתבו אתזה לפני
שואל השאלה:
מה.. הם נאמו באום מן הסתם שהם יכינו מה להגיד לפני..
אבל אוקיי
כל אחד והלהקה שלו.יש כאלה שביטאס הוציאו אותם ויש כאלה שההפך,יש כאלה שטוויס או אקסו או כל מיני להקות אחרים,גם בכללי זמרים מחול אז אמ כן:)....
לבלאק ארו (לא יודעת איך לכתוב סליחה) ^^
הנאום הזה נראה קצת מאולץ כי בגלל כל הקורונה וזה... את מוזמנת לראות נאום נוסף שלהם באו"ם לפני שנתיים שמדבר על אהבה עצמית וקבלת האחר וזה נאום מדהים ואותנטי גם. ממש אפשר לראות את האו"ם ואת האנשים אז זה הרבה יותר נחמד
שואל השאלה:
מהממ
שואל השאלה:
אוקיי החלטתי לשלוח את הנאום שלהם מלפני שנתיים כי-
פשוט באלי
https://youtu.be/ote4f-bbekg
זה יותר טוב מהשני