22 תשובות
וואן די
ביטיאס.. אבל וואן דיירקשן מדהימים
וואן דיירקשן כל כך
וואן דיירקשןןןןן
וואן דיירקשן
ביטיאס.
וואן דיירקשן
אהבתי את זה שאת נותנת פרחים רק למי שכותב ביטיאס
^טוב ילדת אימו
אנונימית
וואן דיירקשן
כלום
לא אוהבת קייפופ .
וואן דיירקשן!
וואן דיירקשן!
וואן די אופקורס
וואן די מזמן התפרקו למאו אז למה שאני אגיד שלהקה שכמעט ונעלמה תיהיה יותר טובה
כמובן שביטיאס.
הרבה יותר מצליחים והרבה יותר טובים לפי דעתי.
כמובן שביטיאס.
הרבה יותר מצליחים והרבה יותר טובים לפי דעתי.
אוקיי אפ זה עניין של טעם אז סבבה, אבל מה הקשר שהם התפרקו?
גם הביטלס התפרקו אז מה
חוץ מזה וואן דיירקשן עדיין לא הודיעו על פירוק רשמי למרות שלא נראה לי שהם יחזרו אי פעם אבל עדיין
גם הביטלס התפרקו אז מה
חוץ מזה וואן דיירקשן עדיין לא הודיעו על פירוק רשמי למרות שלא נראה לי שהם יחזרו אי פעם אבל עדיין
זה פירוק רשמי אם הם לא אמרו שום דבר ועברו כמה שנים טובות אם כל הכבוד מאז שהם התפרקו
ומה הקשר הביטלס עכשיו? אנחנו מדברים על שתי להקות לא שלוש.
ומה הקשר הביטלס עכשיו? אנחנו מדברים על שתי להקות לא שלוש.
שואל השאלה:
מה לעשות שהם יותר טובים
מה לעשות שהם יותר טובים
אנונימית
ביטיאס והביטלס זאת לא אותה הלהקה?
כל חיי היו שקר
כל חיי היו שקר
אנונימית
שניהם הלהקות טובות, אל תשוו ביניהם כי לשני הלהקות יש סגנון מוסיקה שונה.
וביטיאס כמובן. (:
וביטיאס כמובן. (:
שואל השאלה:
bts
זה פופ כמו וואן דיירקשן רק שזה בקוריאנית
bts
זה פופ כמו וואן דיירקשן רק שזה בקוריאנית
אנונימית
נתתי את הביטלס בתור דוגמא, זה שהלהקה לא בפעילות יותר זה לא אומר שכל המוזיקה שלה נמחקה
שואל השאלה:
מה קשור אימוו
מה קשור אימוו
אנונימית