2 תשובות
יש הבדל, למרות שזה נראה שלא. מאמינה שזה עדיין יצא טעים פשוט לא כמו שזה אמור לצאת
יש הבדל, בעוגיות זה במרקם, לגבי עוגת אני לא בטוחה לגבי ההבדל אבל אני כמעט בטוחה שיש, בכל מקרה זה יצא טעים