תשובה אחת
מצלמה מצלמת כמו שאנשים רואים אותך, לא משנה איזו. מראה, הופכת את המציאות לזווית שתהיה לך יותר נוחה לראות, אם תרימי את יד ימין, השיקוף שלך במראה תרים את יד שמאל, כי זה צד ימין שלך. כשאת מפעילה את המצלמה על סלפי, הוא מסובב את מה שהמצלמה רואה כדי שזה יהיה לך נוח יותר לראות, נותן לך תמונת מראה, אבל אחרים רואים אותך בלי ההיפוך של המצלמה בזום, כי זה רק לנוחות שלך, הם רואים את מה שהמצלמה מצלמת פשוט, הם רואים את המציאות. את לא יכולה להחליף את מה שהם יראו עם האפשרות הזאת כי היא בסך הכל מסובבת את זה אצלך כדי שזה יהיה לך יותר נוח, זה הכל.
באותו הנושא: