3 תשובות
עדכנת את העדכון?
גם לי זה ככה עכשיו
אני עושה כתוביות באנגלית שיהיה בגודל נורמלי לא נראה לי שיש איך לסדר את זה
אני עושה כתוביות באנגלית שיהיה בגודל נורמלי לא נראה לי שיש איך לסדר את זה
תשני לאנגלית
באותו הנושא: