8 תשובות
לא להפגש פדופילים
עד מתי שאת מרגישה
כמה שיותר להתכתב יותר טוב
להפגש במקום עם הרבה אנשים
בסדר גמור אם את רוצה להיפגש עם מוחמד במפגש הסטייק לגיטימי
עניין של כימיה ולסמוך וקודם לראות את הבן אדם בשביל לא להיפגש בטעות עם הבן אדם הלא נכון .
חחחחח את יודעת שיש פדופילים כן?
תקחי את הזמן לוודא שהוא אמיתי
שואל השאלה:
אז לא כדי להכיר פה?
סתם כי אני לא מכירה שום בן אז רציתי לדעת
אנונימית
זה יישמע נדוש אבל אין כאן חוקים. מה שמרגיש לך נכון
אני הכרתי כאן את האקס ככה שהכל אפשרי