התחברות
הרשמה
זה בסדר להתכתב עם אנשים בצ'אט אנונימי?
25 ביולי 2020, 10:02
צ'אט
5 תשובות
כן למה שלא יהיה?
R
Rot3m
כן לגמרי
פ
פו הדובה
לדעתי כן.
T
Tohru
כן
מ
מחלות מין
יאפ
ר
רַפּוּנְזֶל
באותו הנושא:
רק אני לא מסוגל להתכתב עם אנשים שכותבים עם שגיאות כתיב?
איך קוראים לאתר הזה שאפשר להתכתב בו עם אנשים אנונימיים?
אני בת 54 משעמם לי בא לי להתכתב עם אנשים בני גילי ומעלה וזה לא בסדר שסטיפס הפך להיות אתר של נוער , מה דעתכם בעניין?
אתרי התכתבות - איזה אתר יש שאני יכולה להתכתב בו סתם ולהכיר אנשים מכל העולם?
אפשר להתכתב עם אנונימיים?
מה הקטע שמלא אנשים התחילו עכשיו לדבר רק בreply באינסטגרם במקום להתכתב כמו אנשים נורמלים?
איך יש פה אנשים שכשהם שמים על אנונימי כתוב אנונימי ועוד משהו, למשל אנונימית ביישנית?
יש דרך להתכתב בהודעות אנונימיות לגמרי מבלי שהצד השני ידע מי אני?
יש כאן אנשים שעושים אנונימי ורושמים בו דברים במקום רק "אנונימית" או "אנונימי" איך?
אני מחפש אנשים שירצו להתכתב איתי הרבה במהלך היומיום, לדבר על החיים ושיחות עמוקות ואמיתיות
יש אפליקציה שאפשר לשלוח הודעות אנונימיות או להתכתב דרכה מבלי לתת מספר טלפון?