14 תשובות
תראי אני יגיד לך את האמת אני חושב שהוא הורס לך את החיים
לא משנה כמה את אוהבת אותו
הבנאדם לא בדיוק בסדר הוא מכור לסמים והוא היה בכלא מה את חושבת שיהיה הכי טוב בשבילך ובשביל הילד ?
שואל השאלה:
הי פשוט לא היה ניתן לכתוב עוד זאת אני ממשיכה לכתוב..
ומבטיח שוב שזה לא יקרה בחיים ושהוא רק שלי וכאלה..
מה אתם אומרים?
כואב לי הלב כבר לפעמיים כמו לחץ אני מרגישה בלב כאב מרוב שאני בוכה 3 ימים אני לא מסוגלת לראות אותו והכל אבל כן כואב לי על הרע שהוא אמר אלי וכואב לי לדעת שילך לאחרת וישכב אם אחרת ועוד.. כלכך כואב לי פשוט כןאב לא מגיע לי..
באמת לא יודעת רע לי נפשית כואב לי..
מה שרציתי לומר .. ש.. הכרתי בחור בין לבין
בחור שבאמת אני מכירה שנתיים , בחור טוב שתמיד רצה להיות איתי ויודעים מה נתן לי לילד שלי דאג כאילו זה הבן שלו בלי שום תמורה !
עשה הכל באהבה באמת ..
הוא מאוד אהב ואוהב אותי ..
והוא בחור זהב..
אני שוקלת להתקדם איתו אולי?
ובאמת להיות מאושרת? פשוט אני לא אוהבת אבל טוב לי והבן אדם טוב לילד ,
אבל .. אייך משחררים את המחשבות על ההוא?
למה כואב לי? על ההוא? למה צובט לי?
אם די זה כבר פסה למה ..
אנונימית
שואל השאלה:
אומרים תשחררי אייך?
אנונימית
וואו שתדעי שאת בן אדם מדהים.. אין דבר רע בלחשוב שבן אדם יכול להשתנות ולתת לו מקום שאתה סומך עליו ומאמין לו אבל כמו שאת אומרת לא מגיע לך, מגיע לך בן אדם שיתייחס אלייך כמו שאת אליו שיחשוב רק עלייך ויתעניין רק בך
תסיימי עם זה.. תאמיני לי שאת חזקה! וצעשי את זה כמה שיותר מהר.. ככה תיתקעי פחות
תנתקי כל קשר עם הבן אדם תחסמי לא מגיע לו חהיות חלק מהחיים שלך ובטח לא של הילד שלך או הילדה
ואו איזה אישה טובה את כואב הלב חבל שאין עוד אנשים כמוך
שואל השאלה:
ועכשיו שאמרתי לנוכחי שזה נגמר, הוא יצא עלי 200 מעלות " יבת זונה שרמוטה וכאלה ועוד .. ופשוט קללות ואיןמים שיקח לי את הילד וכל מייני כאלה ,
דברים הזויים ושהוא שונא אותי וכאלה ..
באמת זה מגיע לי????
אנונימית
שואל השאלה:
ואגב אין לו אבהות לא יודעים שהוא האבא!
כי כשילדתי לא נתתי אבהות.
אנונימית
הדבר היחיד שמגיע לך זה רק טוב
שואל השאלה:
כואב לי בלב ואני לא מאחלת לאף אחת לעבור מה שאני עברתי או עוברת בלב שלי נקרע לי כואב לי אמאלה באלי באמת לצעוק מכאב אני שוב כותבת ובוכה ..
אנונימית
אם את רוצה לפרוק אני תמיד כאן :)
שואל השאלה:
אנשים טובים ויקרים תודה לכם על החיזוק אני כותבת באנונימיות אבל אני 8 שנים גם פה באתר.
תודה לכם אנשים יקרים על החיזוק והתמיכה
אנונימית
תודה שאת משתפת זה לא מובן מאליו
היי
בגדול מסכימה עם מה שאמרו, הדבר היחיד שהבן אדם עשה לך טוב זה ליצור את הילד שלך, בן אדם שאומר שהוא ישתנה ועדיין לא משתנה, בן אדם שמתנהג ככה, מזלזל, מקלל ונותן המון תקוות שווא, הוא לא שווה את זה. הוא מנצל אותך, את הטוב לב שלך.
ואת בטח שתעזרי לו, כי הוא היה מישהו שאהבת והסמים הרסו אותו, והוא גם האבא של הילד שלך.
אבל אם את רוצה לעשות את המעשה הנכון, בשביל הילד שלך ובשבילך, תנתקי איתו קשר, מגע, כל דבר, תני לילד שלך את החיים שמגיעים לו, אני בטוחה שזה גם לא משפיע עליו לטובה לראות את כל מה שקורה עם אבא שלו, אז אם את לא יכולה לחשוב על עצמך, תחשבי על הילד.
שואל השאלה:
עוד תשובות אנשים מישו משו?
אנונימית