6 תשובות
נכון
כי הוא טמבל שילדים בני ארבע רודפים אחריו
וחושבים שהוא טוב
זיגי לא בטוח הכי טוב בארץ אבל הוא מצחיק וגם טוב
זיגי משחק גרוע יש מלא ילדים קטנים שסתם מתלהבים
בכללי גם דנדן טוב אבל לא הכי
בכללי גם דנדן טוב אבל לא הכי
וואלה פורטנייט זה באמת משחק כיף אבל קהל חרא
באותו הנושא: