40 תשובות
דור בלי ילדי פורטנייט נשמע מדהים
דווקא להפך
שואל השאלה:
שתוק ינגר חחח
שתוק ינגר חחח
אנונימי
טוב שכך שהם לא גדלים על כפולה, פורטנייט ויוטיוברים שהם אוברייטד בארץ בלי באמת השקעה בשם "זיגי".
עצוב שיהיה פה דור שלא גדל על גאליס וכמעט מלאכים זה עצוב
אוי למה שתגדל על הדברים האלו? אני מצטער בשבילך. אני חושב שזה מעולה שהדברים האלו יעלמו אבל פוחד שיבואו יותר גרועים
עצוב מאוד מה הילדים יעשו בלי נועה קירל והפורטנייט)):
שואל השאלה:
אתם לא מבינים מהחיים שלכם יזקנים
אתם לא מבינים מהחיים שלכם יזקנים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי ילדות כי אני גדלת על משח2 מדהים שעזר לי כל כך הרבה בחיים עםהתמודדיות עם ההורים ועל כפולה שזאת הסדרה הכי טובה שקיימת ואפילו נועה משחקת שם
יש לי ילדות כי אני גדלת על משח2 מדהים שעזר לי כל כך הרבה בחיים עםהתמודדיות עם ההורים ועל כפולה שזאת הסדרה הכי טובה שקיימת ואפילו נועה משחקת שם
אנונימי
לא הסכמתי לך בכלל לדבר עבד עכשיו תנקה את הרצפה אמרתי
לא היה לי אינטרקציה עם שום דבר מהדברים האלה ותאמין לי אני לא מפסיד
שואל השאלה:
את מעליבה אותי אבל בכלל לא אכפת לי כי אני ילד גדול
את מעליבה אותי אבל בכלל לא אכפת לי כי אני ילד גדול
אנונימי
אתה קטין
שואל השאלה:
אתה מפסיד תלך תשלים את זה אתה לא תצתער
אתה מפסיד תלך תשלים את זה אתה לא תצתער
אנונימי
אני כן אצטער יא קטין תלך ללמוד עברית בכיתה ג למה אמא שלך בכלל מסכימה לך טלפון
נכון ^^
שואל השאלה:
אתם מקנים ינגרים אתם בטח בצבא המליאודסים בטיקטוק
אתם מקנים ינגרים אתם בטח בצבא המליאודסים בטיקטוק
אנונימי
אחי אתה בן 8?
שואל השאלה:
אני בן 12 ינגר
אני בן 12 ינגר
אנונימי
זה מסביר הכל
לך אין ילדות
עריכה : הורידו לי 2 נקודות אמינות על זה איף
עריכה : הורידו לי 2 נקודות אמינות על זה איף
שואל השאלה:
מה זב מסביר
מה זב מסביר
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי ילדות אני גדלתי על הסדרה הכי טובה שיש ואת מקנה
יש לי ילדות אני גדלתי על הסדרה הכי טובה שיש ואת מקנה
אנונימי
לא לא אני לא מקנא אתה מקנא כי לא ראית כמעט מלאכים
שואל השאלה:
שתקו
שתקו
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אתם לא מבינים שכפולה זה הסדרה הכי טובה שיש ואפילו טראמפ (נשיא ארצות הברית) אמר את זה בעצמו ופורטנייט מרוויח מלא כסף
אבל אתם לא מבינים שכפולה זה הסדרה הכי טובה שיש ואפילו טראמפ (נשיא ארצות הברית) אמר את זה בעצמו ופורטנייט מרוויח מלא כסף
אנונימי
אוקיי זה חייב להיות טרול אני לא מאמין שמישהו באמת חושב ככה
שואל השאלה:
הוא אמר בעצמו
הוא אמר בעצמו
אנונימי
שואל השאלה:
אתה טרול בעצמך ינגר מת
אתה טרול בעצמך ינגר מת
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אמר בעצמו את יודעת שאפילו ביבי נץניהו מכיר את נועה
הוא אמר בעצמו את יודעת שאפילו ביבי נץניהו מכיר את נועה
אנונימי
כפולה?
פוטרנייט?
'זיגי'?
הו, ילד יקר ומסכן שכמוך...
פוטרנייט?
'זיגי'?
הו, ילד יקר ומסכן שכמוך...
שואל השאלה:
זיגי היוטיובר הוא הציל את החיים שלי כמה פעמים
זיגי היוטיובר הוא הציל את החיים שלי כמה פעמים
אנונימי
אה,
רגע,
זה בטח ספאם
שיט
רגע,
זה בטח ספאם
שיט
שואל השאלה:
לך יש שפם ימגעיל
לך יש שפם ימגעיל
אנונימי
עצוב לי שיש שאלות כאלו.
באמת זה עצוב לי שככה אתה גודל וגדלת עד כה.
באמת זה עצוב לי שככה אתה גודל וגדלת עד כה.
שואל השאלה:
סתום תפה אתה בטח בצבא המליאודסים בטיקטוק
סתום תפה אתה בטח בצבא המליאודסים בטיקטוק
אנונימי
נכון זה עצוב
אנונימית
*מתאבדת*
שואל השאלה:
שקט יילדי מיקמק
שקט יילדי מיקמק
אנונימי
אני עדיין מנסה להבין אם זה ציני או לא