10 תשובות
זה סבבה
למה שזה יהיה בעיה?
לא
בעיניי לא אבל מה אכפת לך מה אנשים אומרים
בשביל זה יש חזיות ספורט
שואל השאלה:
כי זה חשוף ואני רצה ואנשים יכולים לא יודעת לבהות ואולי יחשבו שזה מוגזם ושאני שרמו*ה או משהו
כי זה חשוף ואני רצה ואנשים יכולים לא יודעת לבהות ואולי יחשבו שזה מוגזם ושאני שרמו*ה או משהו
אנונימית
שיחשבו מה שהם רוצים... תשימי עליה ז*ן
אני גם רצה עם חזית ספורט ומצדי שיסתכלו ושידברו עלי עד מחר בעיה שלהם
אני גם רצה עם חזית ספורט ומצדי שיסתכלו ושידברו עלי עד מחר בעיה שלהם
כל הכבוד לך שאת רצה
בת כמה את?
בת כמה את?
אנונימי
התכוונתי לשואלת השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
בת 19 ולדעתי ספורט זה משהו בסיסי שכולם צריכים לעשות חחח
בת 19 ולדעתי ספורט זה משהו בסיסי שכולם צריכים לעשות חחח
אנונימית
באותו הנושא: