10 תשובות
זה סבבה
למה שזה יהיה בעיה?
לא
בעיניי לא אבל מה אכפת לך מה אנשים אומרים
בשביל זה יש חזיות ספורט
שואל השאלה:
כי זה חשוף ואני רצה ואנשים יכולים לא יודעת לבהות ואולי יחשבו שזה מוגזם ושאני שרמו*ה או משהו
אנונימית
שיחשבו מה שהם רוצים... תשימי עליה ז*ן
אני גם רצה עם חזית ספורט ומצדי שיסתכלו ושידברו עלי עד מחר בעיה שלהם
כל הכבוד לך שאת רצה
בת כמה את?
אנונימי
התכוונתי לשואלת השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
בת 19 ולדעתי ספורט זה משהו בסיסי שכולם צריכים לעשות חחח
אנונימית