8 תשובות
לרוץ עם חזיה שהיא לא ספורט יכול קצת להגעיל... נראה לי...
אנונימית
זה סבבה כיאלו, זה פשוט לא נוח ואם יש לך כיאלו ממש חזה אז זה גם כואב יחסית..
לא חושבת שיעשה נזק, לדעתי עם חזית ספורט יותר נוח פשוט
שואל השאלה:
למה להגעיל?
אני אף פעם לא רצה עם חזיית ספורט, זה לא יזיק, זה פשוט תלוי במה נוח לך
לי זה ממש לא נוח, וזה גם מגעיל כזה עם הזיעה והכל..
לא יודעת, תתעלמי מהשאלה שלה, היא רק רוצה לחשוב שהיא יותר טובה או משהו כזה...
אנונימית
פשוט חזייה רגילה לא סופגת זיעה וחזיית סופרט סופגת זיעה ובשביל זה היא נועדה