התחברות
הרשמה
מה דעתכם?ב2050 אומרים שהמעלות בארץ יזנקו פה -
קישור מצורף
26 בנובמבר 2019, 08:06
חוות דעת
2 תשובות
יש סיכוי של 19% שלא נחיה לפני 2100 על כדה"א
א
אוגר אבל שטוח
יופי זה ממעודד שאני כבר אמות עד אז^
אנונימית
באותו הנושא:
למה בארץ אומרים שלאתיופים יש אף רחב למרות שאין לנו?
מהי העיר עם השם הכי יפה בארץ והעיר עם השם הכי מכוער בארץ לדעתכם?
למה בחול אומרים על אתיופים שהם מעורבבים ושהם לא נראים כמו אפריקאים?וכאן בארץ אומרים ההפך?
שאומרים לכם חייל מה זה מעלה בכם ואתם חושבים שמערכים מספיק חיילים וחיילות בארץ?
איזה עיר אומרים שלא באמת קיימת בארץ?
לדעתכם החינוך בבתי הספר בארצות הברית יותר טוב מהחינוך בארץ?
אומרים שינוי של 180 מעלות או 360 מעלות?
מתי לדעתכם מאלומה יבוא שוב להופעה בארץ? נראה לי שהוא נהנה פה הוא מעלה הרבה תמונות לאינסטגרם מהארץ
-במסרים פה בסטיפס- מה לדעתכם אומר הפרצוף האדום הזה שמגלגל את העיניים למעלה?
אסתי גינזבורג הכי יפה בארץ לדעתי. מה אומרים?
אם הנשק היה מותר לקניה בארץ כמו בארצות הברית איך לדעתכם המדינה הייתה נראת?