8 תשובות
אני ממש אוהבת
אני אינדי
יפה כזה
שואל השאלה:
אנונימית^ תחפשי בפינטרסט indie style
אני ממש אוהב
אני אינדי וואנבי לול פשוט אין לי אומץ להתלבש ככה
ממש יפה:)
הלוואי שהייתי יכולה להתלבש ככה לול
.-!
זה לא^^
זה האהוב עלי
סטייל יפה
אבל הפילטרים של האינדי מכוערים בעיניי
למרות שהוא ממש אוברייטד