4 תשובות
שואל השאלה:
^אא תהי חברה שלי וכן ממ בואי ננחם אחד את השניה קשה לי למה אני חיי
^אא תהי חברה שלי וכן ממ בואי ננחם אחד את השניה קשה לי למה אני חיי
אנונימי
אני לא בדיוק טובה בלמצוא חברים אבל אם יש לך ילדים כאלה בכיתה שאתה לא רוצה להיות חבר שלהם(ובצדק) אז תחפש חברים מחוץ לבית ספר
אה ואתה מוזמן לדבר איתי אם בא לך:)
שואל השאלה:
^אה אוקיי הידד
^אה אוקיי הידד
אנונימי
באותו הנושא: