10 תשובות
אני הזמנתי ב9.9 וקיבלתי את החבילה היום
איך קיבלת אותה?
אני הזמנתי יום לפנייך ועוד לא קיבלתי בגלל שאין נקודות איסוף עם ההסגר הזה וואיי
ב- 26.9 בשעה 14:34:26 בדיוק
אנונימי
שואל השאלה:
כןן אבל בלי נקודות כי זה מהחשבון של אבא שלי❤
שואל השאלה:
יא
זה לא היה אקספרס זה היה משלוח רגיל הם הביאו את זה למקום שאליו נשלחות החבילות באיזור של הבית שלי שאצלי זה פיצוציה ולקחתי את זה
רגעע גם לכם שלחו הודעה שהמשלוח יתעכב ונתנו לכם 200 נקודות בגלל זה? אוף
אוקיי לא משנה שלחו לי הודעה שזה הגיע
בטוח?
לי ספציפית כתבו שבנוסף לזה שהמשלוחים מעצכבים שלי מתעכב וגם הזמנתי ב9.9 אוף:(