5 תשובות
אם את כל כך רוצה תדליקי
אם את ממש רוצה תדליקי.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
חח לא למה פדיחות?
תדיליקי אם בא לך
אבל למה שיבוא לך אם את היחידה?
הלוואי שאלו היו הבעיות שלי
ואתה יכול להגיד להם להדליק שיכבדו תמורה ואז תדליק גם אתה
אנונימי