2 תשובות
זה לא יהיה מוזר. תשאלי, מה כבר תפסידי❤:)
את יכולה לצאת לבד אבל אם הם חברים טובים את יכולה לשאול . . . אבל לא לצאת נודניקית.
כאילו.. הבנת?!