14 תשובות
מה מיותר בזה
כן
כן רק אתה
איזה מיותר הכי טובב
למה? יש אנשים שנהנים מסוג המוזיקה הזה.
אני חושבת דווקא שעולם הפופ הולך לכיוון יותר טוב עכשיו... אבל כן הייתי מוותרת על רובם
רק אתה
כן
למה מיותר?
זה בסך הכל עוד ז'אנר, שחלק נהנים ממנו. בדיוק כמו רוק, פאנק, אינדי וכו'. כל אחד והסגנון המוזיקלי שלו, שום ז'אנר לא מיותר
רק אתה
מה הקשר
זה שאתה לא אוהב פופ זה לא אומר שזה מיותר יש מלא שאוהבים פופ ואם אתה לא אוהב פופ אז פשוט אל תשמע וזהו...
לא
אף סגנון מוזיקה לא מיותר כל עוד יש אנשים שנהניםממנו ושהוא עוזר להם
אתה יכול לא להתחבר לזה אבל מיותר זה לא
אף סגנון מוזיקה לא מיותר כל עוד יש אנשים שנהניםממנו ושהוא עוזר להם
אתה יכול לא להתחבר לזה אבל מיותר זה לא
באותו הנושא: