2 תשובות
באייפון זה יותר יפה ואני אישית לא עיצבתי כמו של הצ'אחלות והרוד הזה
שואל השאלה:
בכלל לא ראית איך זה נראה בגלקסי...
בכלל לא ראית איך זה נראה בגלקסי...
אנונימית
באותו הנושא: