התחברות
הרשמה
היום היה טקס ושתי החברות שלי הופיעו בו ואני כמעט כול היום, הייתי לבד כי אחרי שהם סיימו להופיע אז שיחררו אותם ואני עצבנית, עליהם כי הם לא התיחסו עלי בכלל היום
28 באוקטובר 2012, 14:39
עצבים
תשובה אחת
זה קורה רק היום בגלל הטקס וששיחררו אותן... מחר הכל יהיה בסדר, אם לא אז דברי איתן על זה.
S
SweetButSpicy
באותו הנושא:
בנות, אתן תוקעות גרעפסים ומפליצות ליד חברות שלכן? אני ושתי חברות עשינו תחרות גרעפסים וידיד שלי אמר שאנחנו פרות אז התערבנו שכולן ככה
אני ושתי חברות שלי היינו היום בים וטבענו.
כמה אני בהמה מ1-10 אם אכלתי שלושה משולשי פיצה היום ושתי גביעים קטנים של גלידה?
הגיוני שאכלתי היום רק כריך אחד ושתי עוגיות תה אחד ומים ואני פשוט לא יכולה לראות אוכל? *אני קצת חולה (37.8)
אני בדיאטה ואכלתי תמר ושתי חתיכות של תפוח ואני עדיין רעבה, מה אפשר לאכול עוד?
אני ושתי החברות הכי טובות שלי תמיד נפגשות שלושתינו וזה ופתאום הן
אכלתי היום יוגורט של 250 קלוריות ושלוש בורקס פיצה ושתי רוגלך קטנים אני ירד עדיין במשקל?
בנות כמה אמילי וטליה קופר (האחיות שהרגע הופיעו בגוט טאלנט)
מי יודע/ת איזה דמויות מדיסני הופיעו בתוכנית עד עצם היום הזה?
הופיעו לי חצ'קונים בולטים עם מוגלה, לפוצץ אותם והם יעלמו?
טיפול בטחורים פנימיים - האם טחורים פנימיים שרק הופיעו יכולים להעלם בטיפול משחתי ותזונתי ללא ניתוח?