3 תשובות
בדרך כלל מזריקים את זה בשביל לגבוה
כמו שזה נשמע מזריקים הורמונים
בדרך כלל זה לילדים שלא מצליחים לעקוב בקצב ההתפתחות לגילם או עם בעיה הורמונלית כלשהי...
אם למשל מישהי נולדה עם יחסית הרבה הורמונים גבריים אז היא שעירה יותר משאר הבנות, או יש לה יותר פצעים או גבוהה יותר או יש לה קול עבה יותר משאר הבנות, היא מזריקה הורמונים נשיים כדי שזה יתאזן אצלה והיא תהיה יותר "נשית".
אנונימית