8 תשובות
זריקה זה מורגש לרגע וזהו
אנונימית
זריקה
פשוט תתחיל עם זריקות, כואב טיפה ועובר
אל תתחיל להתעסק עם ג'ל זה מבאס
זריקה.
ישר לוריד, הרבה הרבה יותר אפקטיבי.
^זה לא מוזרק לשריר?
שואל השאלה:
זה כן אבל וואטאבר
יופי חשבתי שאני אידיוט
שואל השאלה:
לאא אל תחשוב ככה בחיים אני אכפכף אותך עם כפכף
אל תהיה קטנוני._.
הכוונה שזה מוזרק ישירות ולכן הרבה הרבה יותר אפקטיבי מג'ל או כדורים.