9 תשובות
רגע מה
אף פעם לא בכית/צחקת
אף פעם לא בכית/צחקת
יש לך תאמיני לי
רגשות לגברים של אהבה או בכלל. אם זה גברים זה בסדר אין לזה גיל ואם זה בכללי אז אין סיכוי
שואל השאלה:
אם אני מרגישה משהו למישהו
אם אני מרגישה משהו למישהו
אנונימית
שואל השאלה:
לא חייב להיות מאוהבת בשביל לצחוק ולבכות❤
לא חייב להיות מאוהבת בשביל לצחוק ולבכות❤
אנונימית
אני יודעת
פשוט חשבתי שהתכוונת בכללי לא בקטע של אהבה
פשוט חשבתי שהתכוונת בכללי לא בקטע של אהבה
אם את רוצה להיות איתו כל היום ותאמת אי אפשר להסביר את זה ממש... פשוט מרגישים
ואת אמורה להיות שמחה כל פעם שהוא מדבר איתך
וכשאת רואה אותו את ישר תרצי לקפוץ עליו
והכי חשוב, הוא מעלה לך חיוך על הפנים
וכשאת רואה אותו את ישר תרצי לקפוץ עליו
והכי חשוב, הוא מעלה לך חיוך על הפנים
לא אומרת מניסיון חחח
באותו הנושא: