13 תשובות
מה לא
לא._.
לא
מי אמר לך את זה?
לא
לא
בעיקרון לא, אבל הרוב שם בנות... לא יצא לי לראות הרבה בנים שם
לא ממש למרות שרוב הסיפורים שם מכוונים יותר לבנות
יש שם רוב של בנות, אבל זה לא רק לבנות.
למה אנשים ממשיכים להגדיר משהו של בנים ומשהו של בנות?
אנונימית
כי זה מה שהחברה חינכה אותנו :\
טוב החברה מטומטמת
אנונימית
אמת
באותו הנושא: