התחברות הרשמה

נכון וואטפד נהיה מכוער?

מה זה הצבעים השחורים והעיצוב החדש הזה? זה ממש לא נוח לי בעין
12 בנובמבר 2019, 19:30
wattpadסיפוריםכתיבהוואטפד    
3 תשובות
כן וואי
נ
נסיכת הירח והכוכבים
כן ממש
L
LR1
זה מציק אבל אני מתחילה להתרגל אז זה לא כלכך נורא
R
Remember that shit
באותו הנושא:
נכון היא נהייתה מכוערת ברמה קשה?
נכון ברונו מארס נהיה ממש מכוער?
"שירים מכוערים." זה שם טוב לסיפור בוואטפד?
נכון סלינה גומז נהייתה ממש מכוערת?
נכון הכי כיף להתמכר לסיפור בוואטפד?
נכון בנות שרוצות להיראות יפות יותר ועושות ניתוחים וכאלה אז נכון הן נהיות רק מכוערות יותר?
יש וואטפד בעברית, נכון?
תצחקו, אבל כדי להצליח בוואטפד צריך לכתוב סיפור על גייז, נכון?
מה דעתכם על וואטפד?
יש פה בנות שמכורות לפאנפיקים על וואן דיירקשן בוואטפד או לפאנפיקים בכללי בוואטפד?
למי שיש וואטפד ; אתם יכולים לאמר לי את דעתכם על הקטע הבא?