התחברות
הרשמה
אני מרגישה עם עצמי ככ רע שאני לא מצליחה להתקרב לאבא שבשמיים
אני לא מצליחה לשמור שבת וחג אני כל הזמן מנסה ונכשלת אני לא יודעת את כל מה שצריך לעשות את כל הדברים והתפילות וזה מסתכל אותי אני בודקת באינטרנט ואני לא מבינה כלום.
מה לעשות?
18 בספטמבר 2020, 23:12
אבא
ביטחון עצמי
דימוי עצמי
ביישנות
התאהבות
2 תשובות
כל השתדלות מבורכת :) אני גם מנסה יותר להשתדל
אנונימית
ככל שתשתדלי יותר ככה תתקרבי
מנסיון
ו
ולדי האוקראיני
באותו הנושא:
אני מחפשת אחר הסגנון המוזיקלי שלי ואני לא מצליחה למצוא ז'אנר שאני מרגישה שאני מתחברת אליו
עשיתי לעצמי משהו זוועתי ואני לא מצליחה לסלוח לעצמי, אני מרגישה דוחה, אני שונאת את עצמי על זה, ויש לי תחושה רעה תמידית.
מה זה אומר שאני מצליחה לדגדג את עצמי?
אני מרגישה שאני לא מצליחה להתאהב (אני לא מכריחה את עצמי) אבל בכל זאת אני מרגישה שאני לא מתאהבת.
אני מרגישה שאני נבלעת בתוך הכיתה/ בבצפר ואני לא מצליחה להביע את עצמי או להיות אני
הגיוני שאני לא רואה את עצמי מצליחה לעשות בגרות?
יכול להיות שאני לא מצליחה להירדם כי הרגלתי את עצמי לישון ב5?
נורא קשה לי לנשום, אני מרגישה שאני חייבת לנשום עמוק כדי למלא את עצמי באוויר אבל אני לא מצליחה, מה לעשות?
אני מרגישה שאכזבתי את כולם ושאכזבתי גם את עצמי ואני לא מצליחה להכניס לעצמי לראש שאני לא מושלמת... אףחד לא מבין תכאב הזה.
למה אני לא מצליחה לאהוב את עצמי ולחשוב שאני יפה?
אני מרגישה שאני לא מצליחה להוכיח את עצמי