התחברות
הרשמה
למה אין לי אומיגל באפל סטור?
ובגוגל זה אומר שהמצלמה לא מופעלת
18 בספטמבר 2020, 21:42
Omegle
Apple
אפליקציות אייפון
חנויות
תקלות
תשובה אחת
כי אין אפליקציה
b
bar :)
באותו הנושא:
באלי לצלם שיר לסטורי אבל באפל מיוזיק לא עובד וגם בplayer gr מאיפה כולם מצלמים?
למה אין אומיגל בפליי סטור??
זה מוזר להעלות לסטורי שיר שאני שומעת באפל מיוזיק ?
יש סטיפס באפל סטור?
מישהו יודע למה אין אומיגל באפ סטור??
יש סטיפס באפל סטור כי אני לא מוצאת ואני באתר מsafari?
אתם מהאלה שמעלים לסטורי כשאתם שומעים שיר בספוטיפיי/אפל מיוזיק
מתי האפליקציה מגיעה כבר לאפל סטור??
באייפון האפל מיוזיק נכלל כבר בתוך האייפון או שצריך להוריד אותו מהאפל סטור וזה עולה כסף?
יש אתר כזה שאפשר להוריד אפליקציות של אפל סטור לגאלקסי מישהו יודע מה השם?
איך נראה התמונה של אומיגל באפ סטור ?