12 תשובות
ניראלי מחקו את זה
בחנות פליי?
אם ישלך אייפון אז את יכולה להתחבר רק דרך הגוגל כי מחקו את זה ואני גם מציעה לך לא להכנס לשם כי יש שם בנים שמראים את האיבר שלהם וזה..
ורק בגלאקסי יש את האפשרות להוריד .
שואל השאלה:
יש לי גלאקסי
אז את כן יכולה להוריד
שואל השאלה:
אני לא
אין את זה
איך זה יתכן?
שואל השאלה:
תבדקי בעצמך
חח יש לי את זה בחנות פליי
שואל השאלה:
שלחי קישור
קוראים לזה בחנות
ometv ,בהצלחה
שואל השאלה:
גם את זה אין לי
מחקו את זה בכללי זה נישאר רק למי שהוריד את זה מזמן