12 תשובות
ניראלי מחקו את זה
בחנות פליי?
אם ישלך אייפון אז את יכולה להתחבר רק דרך הגוגל כי מחקו את זה ואני גם מציעה לך לא להכנס לשם כי יש שם בנים שמראים את האיבר שלהם וזה..
ורק בגלאקסי יש את האפשרות להוריד .
אם ישלך אייפון אז את יכולה להתחבר רק דרך הגוגל כי מחקו את זה ואני גם מציעה לך לא להכנס לשם כי יש שם בנים שמראים את האיבר שלהם וזה..
ורק בגלאקסי יש את האפשרות להוריד .
שואל השאלה:
יש לי גלאקסי
יש לי גלאקסי
אז את כן יכולה להוריד
שואל השאלה:
אני לא
אין את זה
אני לא
אין את זה
איך זה יתכן?
שואל השאלה:
תבדקי בעצמך
תבדקי בעצמך
חח יש לי את זה בחנות פליי
שואל השאלה:
שלחי קישור
שלחי קישור
קוראים לזה בחנות
ometv ,בהצלחה
ometv ,בהצלחה
שואל השאלה:
גם את זה אין לי
גם את זה אין לי
מחקו את זה בכללי זה נישאר רק למי שהוריד את זה מזמן