3 תשובות
לא
אם הייתי רוצה לדבר איתן לא הייתי מנתקת קשר
כן,באלי לרשום למישהו שהיה חשוב לי ואז ניתקנו קשר.
אז עידני שנה טובה 3>
עבר לי בראש לרשום לו, אבל זה חלף מהר כי אנחנו לא מדברים ואני לא יודעת באיזה מקום הוא נמצא עכשיו ובסוף הוא רשם לי :/