3 תשובות
לא
אם הייתי רוצה לדבר איתן לא הייתי מנתקת קשר
אם הייתי רוצה לדבר איתן לא הייתי מנתקת קשר
כן,באלי לרשום למישהו שהיה חשוב לי ואז ניתקנו קשר.
אז עידני שנה טובה 3>
אז עידני שנה טובה 3>
עבר לי בראש לרשום לו, אבל זה חלף מהר כי אנחנו לא מדברים ואני לא יודעת באיזה מקום הוא נמצא עכשיו ובסוף הוא רשם לי :/
באותו הנושא: