14 תשובות
רעים.
טובהה
גם וגם (?)
אני חושבת שאני בנאדם טוב
טובים
מאמינה שאני בן אדם טוב :)
בגדול אני בן אדם טוב, אבל יש בי גם צדדים רעים לפעמים
אני לא מגדירה את עצמי
באמצע
אני עושה את מה שאני חושב שטוב, אבל שם את הרצון שלי בראש בדרך כלל.
אני לא בנאדם טוב, אני רוצה להאמין שאני לא בן אדם כזה רע.. אבל אני מנסה לא לפגוע באחרים..
אנונימי
כל בנאדם יש לו קצת מיזה ומיזה .
אנונימית