3 תשובות
זה רק תאונות ואיבוד פוקוס אבל אתה צריך להרחיב על זה
שואל השאלה:
דרוש 2 טיעונים לפחות זה לחיבור באנגלית
אנונימי
אתה יכול אולי להתחיל ככה:
בעידן הטכנולוגי של היום כמעט לכל בן אדם יש טלפון גלקסי שיואומי או אפל- מקריאת מסרונים, שליחת הודעות ועד שיחות עם חברים אך יש לטלפון גם חסרונות. בטח שמעתם לא פעם על הסכנות שיכולות לנבוע משימוש בסלולרי בזמן הנהיגה בעקבות הסחת דעת הנהג שעלולה לנבוע. ידעתם ששימוש הנהג בטלפון מעלה את רמת סיכון לתאונה פי 4 עד 6?? אז בכביש לטובת כולנו אומרים "ביי" לטלפון, ואם בכל זאת משמשים עושים זאת בעזרת דיבורים כאשר כל תשומת הלב מופנית לנהיגה.