4 תשובות
כן מטאלציצית

בברכה, לחם פיט.
יש לי עוד שבוע יומהולדת וגם אני רוצה ואני לא יודעת אם זאת בקשה גדולה מידי כי ההורים שלי לא כזה אוהבים אפל
כן ואז ביום הולדת הבאה שלך כבר יצא אייפון חדש
תעשי עם ההורים שלך חצי חצי במחיר