ההורים שלי יכולים לקנות לי אבל הם לא קונים כי הם אומרים לי שאני מושפעת מילדים בכיתה שלי... לרוב הילדים בכיתה שלי יש אייפון ואמרתי להם את זה פעם וגם אני רוצה לא כי יש להם אלא כי זה טוב יותר מגלקסי! יש לי גלקסי כרגע והם אומרים שאייפון לא יכנס הבייתה רק גלקסי...
דרך לשכנע אותם לקנות לי את זה ליום הולדת? הם אמרו לי שאם אני רוצה אני יכולה לקנות גלקסי חדש וכרגע יש לי גלקסי A50 וגלקסי חדש אותו מחיר כמו אייפון כרגע אבל הם לא מסכימים להכניס אייפון עזרה...