התחברות
הרשמה
אני רוצה לבדוק מה הייתם עושים אם זה היה קורה ומה דעתכם
אם היו הולכים לישון אצלכם כמה ילדים והתעוררתם מוקדם ואתם יודעים שהם לא יתעוררו כנראה עוד הרבה זמן.. מה אתם עושים? מעירים אותם? או מחכים? (כשלי זה קרה פעם אני חיכיתי אבל אני רוצה לשמוע מה דעתכם )
18 בספטמבר 2020, 09:20
שאלות
תשובות
דעות גולשים
בחירות
חוות דעת
3 תשובות
מחכה.
מוצא עיסוק.
א
אנוכי=אני
מחכה אבל בעיקרון הייתי חוזרת לישון
C
Chile anyways so
חוזרת לישון או מחכה, אין סיבה שאעיר אותם.
אנאפורה
באותו הנושא:
מה הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
הלך עליי ג'וק ברגל גדול , מה הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
מה הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
וואי חחח חחח איזה פאדיחות XD מיסכנה בר מה הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
הייתם רוצים לבדוק את בן/בת הזוג שלכם?
אם זה היה קורה לכם מה הייתם עושים?
מה הייתם עושים אם זה היה קורה בבית ספר שלכם?
מה הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
מה הייתם עושים אם היה קורה לכם דבר כזה?
מה הייתם עושים אם זה היה קורה לכם?
מה הייתם עושים אם אתם מגלים שאתם מגיעים לגיל 18 וזה קורה-